The chef is awake....

Japp, kocken i mig har vaknat. Men fan va jag var tvungen att ruska i den, tilloch med klä på den och putta ut den genom dörren och in i köket. =)

Jag var livrädd när jag ställde mig i köket och bestämde mig för att pröva något nytt... Bara något så enkelt som att KOKA KYCKLINGFILÉN istället för att som vanligt steka den.... Det ena ledde till det andra och nu står jag snart med en färdig kycklingsoppa med ris på bordet och väntar på att Matte ska komma hem och säga vad han tycker...

Så jag har faktiskt inte så mycket tid att sitta här och skriva, även om jag verkligen vill...
Men jag tänkte överraska min älskling när han kommer hem med ett halvstädat hem och färdig dukat bord.... =)

Wish me luck...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Minsi

nu har husmorn i dig börjat.... välkommen in i klubben stumpan! allt bra annars med er? puss å kram

2008-10-15 @ 10:15:24
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: Minsi

Ja, jag tycker iaf att jag är lite virrig hehe... Ja din lilla skrutt kan komma snart. Hon kanske kommer på söndag, vem vet ;-) Går du mkt i trappor? det hjälper =) Vi kanske kan ta oss till dig annars. Jag har ju vagn numera =) puss på dig å magen

2008-10-20 @ 20:16:13
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0