Två stressmoment mindre...

Packat väskan  - Check...
Sålt lägenheten  - Check...

=)

Lite humor får man väl ha?

Fast idag är jag faktiskt inte glad alls. Inte min mage heller för den delen.

Barnmorskan sa att:
 - jag har lågt bloddtryck, fortfarande...
 - mina blodvärden är ok
 - hennes huvud fortfarande går att röra men det är definitvt på rätt väg
 - livmodern växer på bra 33 cm eller nått sa hon den här gången
 - jag bör inte ligga på rygg för det trycker på blodkärl och hennes hjärtrytm går ner (dessutom blir jag yr)

Ett stressmoment som är kvar är att jag inte har hunnit lära upp Sara på fatureringsdelen riktigt än. Jag ska försöka jobba den här veckan ut men det börjar fan att ta emot riktigt ordentligt på morgnarna nu. Och dessutom känns hela dagarna helt värdelösa.

Nä, hoppas att alla mår bra.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Minsi

vad skönt att allt är gjort nu... grattis till att fått lägenheten såld... fick ni de priset ni ville?

jag vet inte hur de har på huddinge men kollade lite snabbt å hittade inget om pappa platsen.

hon kommer när hon e redo... vi längtar tills att få träffa henne :)

efter lite bråk med babyland så har de lovat att jag ska få min vagn antingen i början eller i slutet av nästa vecka så det ska bli skönt. när har du sista dagen på jobbet? puss å kram från oss båda

2008-10-07 @ 20:14:13
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0