Usch vad jag längtar!

Jag vill kunna gå normalt igen... Inte vagga fram....
Jag vill ha nya byxor och tröjor, skor och jackor... Och ny tid. Ny vinter, med snö....

♥Mest av allt vill jag ha min lilla bebis.♥

Kanske åker till IKEA i helgen med pappa och handlar lite. Bara lite. Matte och jag ska iallafall åka och handla babykläder iallafall. Vi låg och pratade om vad vi ska köpa igår kväll. Jätte mysigt. =) Och så ska vi möblera om och sätta ihop spjälsängen.

Igår slet jag som ett djur på jobbet.... haha nä, inte riktigt. Men jag jobbade iallafall över 10 timmar. Men jag satt ju mesta tiden och pillade med listor och lagerplatser på datorn. Det var skönt att få det klart men det hade ju varit skönt att kunna ta det idag oxå så jag slapp alla problem som jag fick idag. =(

Beatrice har legat vid mina fötter hela natten, och lite på mig. Men imorse när de tyckte att jag skulle gå upp och fylla på deras matskål levde båda två rövare för att få mig att inse att maten var slut. Det tog ett tag men tillslut fattade jag. Och då blev de lugna igen. Fast då var klockan 04:45, 30 min innan min klocka skulle ringa.. Kändes sådär faktiskt.. Så jag låg och halvsov och klappade Beatrice tills den gjorde det.

Fötterna är svullna och imorse kändes de helskumma, det går inte att beskriva känslan bättre än att det kändes som att jag hade en vatten/luftblåsa ovanpå foten som "fladdrade" när jag rörde på foten.... Jaaa, jag påstår inte att det låter vettigt direkt.

Imorgon är det iallafall sista dagen här, funderar på att baka något eller åka och handla något på lunchen imorgon. Men jag vet inte. Vi får se hur dagen går. Sollan säger att egentligen är det väl företaget som ska bjuda mig på något, men jag tror inte att de kommer att göra det. Fast man vet ju aldrig med gottegrisarna här... =) Orkar nog fan inte baka... Ska fråga Sollan om inte vi kan åka och handla imorgon. Hoppas att de kommer att sakna mig här.. =)

KRam kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kommer att sakna dig JÄTTEMYCKET skruttan! Puss

2008-10-09 @ 13:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0