Varför kommer du inte ut lilla vän?

Gah.... Det var inte bra att hälsa på Dessi igår... HELA natten har jag drömt om bebisar... HELA NATTEN!
=) Det är klart att det var bra att hälsa på och "träna" lite. Det känns bara så overkligt fortfarande. Cathrine försökte vara ett stöd samtidigt som hon försökte banka in faktumet att jag snart kommer att bli mamma i mig. Det gick inge vidare.
 
Bara tanken att JAG... av alla människor... snart ska ha en alldeles egen liten plutt som Daxten... Det är så overkligt, ungefär som att Matte en dag skulle komma hem med en hundvalp åt mig... Det är nästan skrattretande. Ta det inte fel, men jag kan fortfarande inte tro det.

HELT SJUKT!!!! Om det är ett skämt är det fan inte roligt. Men det tror jag inte..
Mäklaren ringde precis och sa att han har fått 4 mail om vår lägenhet. HELT SJUKT som sagt, med tanke på att den las ut IGÅR på Hemnet. Om det är nån som skojjar så är det fan inte kul alltså. Men är det inte det så är det ju jätte skönt om det här skulle gå så fort. Då kanske vi kan ställa in visningen den 12 till och med.

Men det är ju ett spel det där, den ena som vill lägga ett bud nu, har ju lagt det under det vi helst skulle vilja ha, däremot så skulle det vara guld om den kan flytta in fort så att vi kan flytta till vårt nya hem. Fan va jag svamlar. Det är nog bäst att äta lunch nu. Börjar bli knäpp i bollen känner jag.


=) Men gladare blev jag iallafall!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0