VÄRKAR

Haha, fan här har man gått och gnällt över att man inte får några värkar, och när de väl kommer blir man så rädd att man inte kan sova... Nu var det ju faktiskt inga "riktiga" värkar jag råkade ut för, eftersom de var MYCKET mesigare än de jag hade för några månader sen när jag hade urinvägsinfektion. Men det här var helt annorlunda ändå och kom med 6 min mellanrum. Fast jag väckte ändå inte Mattias eftersom jag tyckte att det var dumt att stressa upp honom mitt i natten för något jag kände inte var på riktigt.

Mellan klockan kvart i två och kvart i fyra höll de på. Iallafall var det kvart i fyra som jag senast tittade på klockan innan jag utmattadd somnade.

Det läskiga var att Helena, min granne ringde på morgonen och sa att hon hade vaknat vid samma tid som jag och tänkt att "Nu är det dags"... För det var precis så jag tänkte när den första värken väckte mig. Fast jag kanske svor lite mer inombords.. =)

Och så har det ringt hela morgonen, alla har verkligen ringt. Till och med barnmorskan. Jag hade tydligen en til redan imorse klockan 7.30, och hon undrade varför jag inte kom. Men jag hade totalt missat att det var idag, så nu bokade vi om den till lite senare idag. Förhoppningsvis är detta sista gången.

Nä nu ska jag ringa mamma och jaga upp henne lite. Det kan hon behöva... =) Hon har ju ringt mig varje morgon och frågat om det har hänt något. Och så har hon inte gjort det idag av alla dagar... =(

FRINGE ikväll.. Får jag inte missa!

KRam på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va spännande det är att följa din graviditet, även om det bara blir i text.

Går o tänker på dig varje dag o kikar in för att se om hon vill komma ut snart =)



Får fixa till en dejt så jag får se underverket när ni kommit hem från BB o sådär.



Stora varma kramar

2008-10-23 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0