Bara en liten stund...

...Kusin ringde igår.. Vi har ringt om varandra i helgen. Började kännas dumt efter ett tag. Men nu fick hon iallafall tag på mig.
Däremot blev det aldrig så att jag ringde upp henne när jag kom hem eftersom vi åkte och handlade och sen av någon anledning hamnade vid köksbordet hemma hos svärföräldrarna... Jo just det, anledningen var MAT! Vi hade precis varit och storhandlat för att upptäcka att vi var brutalt hungriga och inte hade varken lust eller ork att laga maten vi köpt... Eller någon annan heller för den delen. Och McDonald's lockade inte heller. Så vi åkte hem till Benny och Lotta och käkade köttfärslimpa och potatisgratäng... =)

Annars hade jag rätt kul i helgen, träffade Linda för första gången på flera månader. Det var knappt så att Kevin kände igen mig när jag kom, det tog iallafall ett tag för honom att komma fram. Och sen var man inne i en städ och matlagnings karusell inför ett 90 års kalas. Och eftersom jag hjälpte till så vart jag såklart inbjuden att äta av all den goda maten oxå. En riktig kock som lagar riktig restaurangmat hemma hos någon annan. Det var grejjer det ;-)

Huvudvärk som en atombomb söndag till måndag. Drömde om listor som bara blev längre och längre och aldrig tog slut och gjorde huvudvärken outhärdlig. Det var knappt att jag kom upp ur sängen på måndagen eftersom jag inte fick sova något. Tänkte att jag åker faktiskt hellre till jobbet och tar två alvedon än ligger hemma och väntar på att apoteket ska öppna kl 10 eller när de nu gör det. OCh såfort jag fått i mig alvedonen på jobbet, så tog det bara 3 min sen mådde jag bra. Ingen huvudvärk och inget illamående. AS NAJS!

Men mycket att göra, så nu har jag faktiskt inte tid att sitta här mer... ¨

Puss och kram på er alla mina små änglar. =)

Kommentarer
Postat av: Minsi

Haha vad skönt att du beställt en ny telefon =) för din skulle hoppas jag att den kommer snart. Undra om vi blir sånna som nästan bor på ikea, känns redan som om at man gör det hehe. Du får berätta hur det gick på mvc sen tycker jag... är nyfiken hur det går där inne hehe =) puss på er

2008-09-10 @ 11:11:29
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0