Dessi har fått bebis!

=) Va glad jag blev när jag fick ditt mess Dessi. Plötsligt blev hela dagen så mycket bättre. =)

Mmmm.. själv trodde man att man skulle behöva ringa förlossningen inatt eftersom jag fick så mycket sammandragningar, men det var nog bara straffet för all stress och städning som har varit i helgen. Från och med nu tänker jag inte lyfta ett finger här hemma. Iallafall inte mer än nödvändigt. Tänker inte riskera att grodan kommer ut medan Mattias är i Hudiksvall.. Frågan är bara vart han ska vara nästa vecka.

Nädå.

Åt middag hos svärmor både igår och idag.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten på morgonen, ska bli så sknt att få hjläp med det här bäckenet.. Man tror att det ska bli bättre om man sover, men det blir fan värre. Och sitta är inte heller så populärt... Och gå omkring är ju bara att glömma, så vad ska man göra?
Skulle behöva vara i ett såtn där rum som astronauterna flyger omkring i n'r de tränar inför rymdresor... För vatten vågar jag mig inte ner i eftersom Pernilla fick in bakterier som tog livet av hennes lilla dotter på det sättet.

Äsch i får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag ringa till älsklingen och säga godnatt och sen sova.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0