Smärta....

Jaha, de första sammandragningarna/förverkarna kom igår på morgonen... Svinobehagligt var det... Iallafall när de höll på, när de inte gjorde det så var det som att ingenting någonsin hänt...
Jag vet inte om mamma fattade hur kort tid det är kvar när jag berättade det igår.. Det verkar inte som att hon förstår speciellt mycket just nu.

Jag vill inte att Matte ska åka till Göteborg, men det är så jävla bra om han klarar kursen. Fast jag ser ju hellre att han gör den i januari och att vi alla tre åker iväg dit. Men den är ju redan betald så... Det är väl bara att knipa med benen. Inte för att jag är planerad när han ska åka, men det känns liksom obehagligt att han inte kommer att vara hemma.

Igår och idag var det riktigt hektiskt. Jag höll faktiskt på att bryta uhop över allt igår. Det ringde kunder med jätte jobbiga problem HELA tiden. Och då är det inte så roligt att sitta här sälv och inte kunna lösa problemen åt dem. Så efter lunch fick jag stänga av telefonen iallafall. Och det hjälpte verkligen. Hann till och med få iväg fakturorna med posten halv fyra.

Ja, för mig får chefen gärna be att min ersättare från Manpower kommer in en vecka tidigare... För jag vettefan hur det ska gå om det börjar göra mer ont i höfterna. Just nu känns det som att någon har misshandlat/våldtagit mig med ett järnrör i det området när jag ställer mig upp eller går omkrng. Men det är ändå inte såååå farligt. Blir det värre däremot, då vet jag inte om jag har lust att jobba mer.

Men vi får se hur det blir.

Tomas kom med sin dotter igår, och är ju så jävla söt! Det är lite roligt bara att hon är anledningen till att jag kom hit, men ändå har vi inte fått se henne förrän nu, över ett år senare... När jag själv snart ska få en egen...

Imorgon ska jag/vi till barnmorskan på morgonen. Har en mängd frågor... Ska bara komma ihåg dem alla tills dess...=)

Men nu ska jag sätta igång här, även fast jag helst skulle vilja gå hem och lägga mig....

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Minsi

Vad skönt att du fått hem telefonen även om det är lite kvar att göra innan du kan använda den hehe... det där med alla nr det är nog den värsta delen haha... De är lite mysko de där personerna när de säger att "ring oss så fixar vi det" och sen så blir man bara irriterad när de säger att när varför ska du ringa å då har man redan slösat lite av sin dyrbara tid hehe...

När börjar din mamma ledighet? Vi kommer nog att åka runt endel och irritera caféer och affärer med våra småttingar hehe =) puss på er

2008-09-11 @ 11:24:46
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: Linda

Får man gå hem nu? Jag är helt slut i huvudet men har fått tag i de flesta nu iaf. Jävla telefoner! Hur har det gått för dig? Hoppas att Nibbe kommer imorgon... Tänkte gå upp och hälsa på er en stund, står inte ut med AA's kackel! ;-)



Puss och kram

2008-09-11 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0