Teknikens under och förbannade kollektivtrafik...

Igår/idag var/är ingen bra dag för mig....

Stressade som fan hem för att hinna till en visning på en lägenhet som jag egentligen inte vill ha. Och som dessutom visade sig vara ett riktigt ruckel... Inte en chans att jag betalar ens 895 000, eller ännu mindre 1 milj för vattenskadat/försört parkettgolv, groppar och hål i linoleumet, väggar som måste tapetseras om på grund av kattklös och fläckar. Slitna och fula dörrkarmar, målarfärgsfläckar på väggar och trappa/golv. Orginalbadrum och sprickor i taket i det "stora" sovrummet. Nej nej nej. Både pappa, Benny & Lotta och jag tyckte att det var för mycket jobb med det hela. Så jag sa nej.

Igår kväll gick min telefon åt pipan. Jag hann iallafall skicka ett sista meddelande till Cathrine innan det hände. Ser ingenting på skärmen just nu. Kan ringa till folk om jag kan nummret. Och dumt nog har man inte allas nummer i huvudet. Och imorse skulle jag ta med mig en extra telefon vi har liggandes hemma och byta till den. Men jag glömde...

Bussen var sen så jag såg baken på 708:n när den åkte från centrum, jätte kul. Det började regna medan jag väntade på den 725:an till Tumba istället. 737:an stod iallafalla inne så det var skönt, men eftersom den har sån jävla väg att åka och går så långsamt så stämplade jag in en kvart senar än vanligt... =(

Jag mår egentligen inte så jävla bra idag, vill egentligen bara hem och sova. Men det kommer ju inte att hända...

Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Minsi

haha jag förstår vad du menar med milstolpe... min milstople var min kompis emelie och on fick sin andra lilla flicka inatt så nu är den milstolpen borta hehe... men jag har typ allt klart nu, var på ikea igår med jill och köpte allt förutom täcke eftersom att det var slut men det ska visst vara för tjockt för bebis så jag kan vänta ett tag.

Vad jobbigt att mobilen pajade, men hur går det med mattes telefon då? puss på dig å magen =)

2008-09-03 @ 11:07:34
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: Minsi

haha då är det ungefär det jag själv tänker varje dag och varje gång jag får lite ont i ryggen hehe... Jag tänker också på dig å hur det går för dig... var på mvc imorse och barnmorskan sa att det var inte mkt man kunde röra på huvet =S

vi får ta å ses snart igen tycker jag =) puss

2008-09-09 @ 18:01:34
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0