Två lägenheter

Såååå, nu har vi äntligen fått en ny lägenhet. ÄNTLIGEN!
50 m från vår nuvarande. =) Hörna, trea och stor uteplats med en liten gräsmatta på nedre botten. Perfekt. =)

Så nu är det stress... På måndag kommer mäklaren och tar kort på lägenheten till annonsen, så hela helgen kommer det att bli till att städa och fixa. Fast lördagen kommer att bli änne mer hektisk än söndagen eftersom det kommer en massa folk över och grattar mig. Men söndagen kommer iallafall att gå åt till att städa och "inreda" endast.

Söndagen den 12:e är prelimenärbokat som första visningsdag och då ska pappa ha katterna. Vilket kan vara skönt, så behöver man inte oroa sig för att de drar när dörren står öppen.  Och han har sagt att det är ju ingen idé att vi kör hem dem mellan visningarna, utan att han har dem tills den sista är klar. Och det är ju snällt.
 
Idag är ingen bra dag egentligen... Jag är på rent jävla skithumör. Stör mig på allt och ingenting. Så jag är nog inte så trevlig mot mina kollegor idag. Jag s´ka nog sluta skriva nu. Det verkar bara bli värre. Humöret alltså.

Puss


Kommentarer
Postat av: Minsi

Samma datum som mig då... haha rolig liten tjej du har då... min börjar bli lite knasig... han trycker en hel del på båda sidorna nu, men det är nog för att det är så trångt... Grattis på födelsedagen stumpan =) hoppas att du får en underbar en =) pusssss

2008-09-27 @ 11:52:02
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0