Mardrömsbarn idag

Hon har inte varit glad alls på mig idag, bara mammig heeeela dagen, har inte fått sätta ner henne mycket alls.

Har kört olagligt också, det var inte roligt. Fyrhjuling. Fast jag vet inte om man kan räkna det som att jag körde eftersom Matte satt bakom mig och höll i styret typ hela tiden. =) DET VAR BARA NÅGRA METER.

Tittat på DeBe's och Johans hus och fått ångest. Lite grann. Men samtidigt kände jag mig lättad eftersom vi inte har något hus själva och slipper problemen. =)

Grillade hemma hos Linda och Sonny. Det vart stressigt, men gott. Lillan vart trött och somnade  för att sen vakna och busa me lilla Kevin 3 år. det var sött...

Nu sover hon äntligen. Och Matte med, han ligger och snarkar i soffan fast han sa att han inte vill gå och lägga sig för att han "tittar på film". Undrar hur mycket han fattar...

Nä nu ska jag iallafall gå och lägga mig... Puss på er

Kommentarer
Postat av: Minsan

haha vi får skärpa oss =P tack detsamma...

2009-04-29 @ 13:44:57
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej skruttan!



Hur har ni det i värmen? Dags att ses snart, Lee måste a blivit jättestor sen jag såg henne sist i MARS!!! ;)



Puss

2009-07-02 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0