3 månaders uppehåll....

Ja jag vet jag är dålig, men det är fan inte lätt det här.

Mycket har hänt sen sist, men jag orkar inte dra allt. Vi har iallafall möblerat om i vardagsrummet och fått det mycket mer öppet och översiktligt (??). Dessutom, tack vare Mattias idé, så har vi fått bort datorn från vardagsrumsbordet. ÄNTLIGEN!!!
Jag hatar kablar och allt sånt, och nu kan lillan faktiskt gå själv runt vardagsrumsbordet utan att börja rycka i några sladdar.=)

Dessutom har vi gjort oss av med ett 70-tal filmer på GameStop i hallunda. Stackars killen som fick registrera in alla... =) Men det gav oss iallafall 950 spänn. Inte alls lika mycket vi köpte dem för men vi hade räknat med 700 så vi ligger plus iallafall... Nu ska vi bara hitta ett billigt SingStar spel så att vi kan använda de trådlösa mikrofonerna vi köpte. Det fanns typ ABBA på alla affärer, vill inte ha det.. =/

Idag upptäcktejag lillans fjärde tand som är på väg genom tandköttet, hon blir väldigt grinig när de kommer har jag märkt. Dock aldrig sjuk tack o lov.

Jag ska försöka bättra mig på att uppdatera bloggen mer.

GRATTIS SVÄRFAR 50 ÅR IDAG!

Kommentarer
Postat av: Linda

50 år, vilken ungdom! :)



Såg att du försökte ringa mig för ett par veckor sen. Jag var upp på landet och har absolut NOLL mottagninge där uppe... hade du nåt särskilt på hjärtat, lilla hjärtat? ;) Puss

2009-08-03 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0