Vart tog mitt flöte vägen?

Några sköna dagar i närheten av Nyköping, med god mat och trevligt sällskap. Plus, det allra viktigaste av allt, några timmar ensamma bara min älskling och jag.
Konstig var han oxå, nykär kan man nästan säga, mysigt men läskigt.
Dock är han som vanligt nu när vi är hemma igen... =(

Å lillan hon växer och har sig. Sen två veckor tillbaka har hon klappat händerna alldeles själv. =) Väldigt sött faktiskt.

Iallafall, igår var vi ute för andra kvällen i rad och metade abborre. Det första stället vill jag inte prata om, jag känner mig som en barnamördare (notera att barnetvar en fisk). Men på det andra stället där fick jag faktiskt en s.k "keeper", lagom stor för att behålla. =) Det var det ingen annan som fick. Efter det var det ingen av oss som fick någonting...

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0