1 timme och 14 minuter sen...

Då förstår ni kanske att det går segt just nu.

Har kommit på en sak, jag ska äta smörgåstårta och annat gott idag. Säkert blir det några pepparkakor med mögelost på... *mmmmm* För det vet jag att Mattes farmor älskar! hihi

Ja vi ska hem till Mattes farmor och farfar för han fyller 71 år idag.

Kommer inte ihåg om lillan har fått smaka smörgåstårta än, men idag ska hon iallafall få göra det. Och det är bäst att hon tycker om det för det är ett ständigt återkommande inslag i födelsedags firande i både min och Mattes familj... =)  

Nä, om 45 min går Jessica hem och om ytterligare 45 minuter går jag... Att det ska ta sån tid....

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0