Blev inget bloggande i onsdags..

Svärmor tog liten tills klockan ett och sen kom jag hem. Har fortfarande inte ringt f-kassan om vab.... Ska göra det någondag... Missade provskjutningen för civila, tråkigt, men det kanske kommer igen.

Pappa har varit världens bästa morfar trosdag och fredag så jag har kunnat jobba ordentligt. Har nästan tömt ett rum på papper, men det är ett evighetsarbete eftersom det fylls på hela tiden... =/ Både bra och dåligt.
Hoppas att det tar längre tid än det är sagt för jag har inte lust att åka till Västberga och jobba.. Det skulle ju säkert funka men jag vet inte.. Det känns bra här där jag är nu även om jag bara sorterar papper efter papper efter papper.

Gillar människorna och att det går fort hem.

Lillan hade precis somnat och jag hade lagt henne i sin säng, skulle bara gå och släcka lampor och titta lite på mitt FarmVille... Men dum som jag är hade jag lämnat telefonen i hallen, så när Ida ringde var det lillan som vaknade såklart... Mitt fel.... =/ *suck* så nu sitter jag här med en unge som inte vill sova...

Kommer nog att somna själv när jag ska försöka natta henne igen. Har iallafall fått i henne vällingen.

=)

Så mycket mys med chokladkakan framför tv:n blev det...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0