En lugn stund... kanske?

Jaaa Jessica, nu sitter jag här medans du är ute på lunch...
Det blir så lugnt då.... hahahaha

Gårdagen... Det är tur att man inte är trädkramare, då hade man fått spader av vad jag gjorde igår... Eller inte...
18 pärmar med papper som skulle slängas i en soptunna för bränning... Konfidentiellt och sånt där... Det tog mig en och en halv dag... För det satt ju häftklammrar på vartannat papper.... =/ Och det får man ju inte slänga där i. Hade det bara varit en pärm så kanske jag inte hade varit så noga som jag var nu, men när häftklamrar från 18 pärmar fyller en vanlig kaffemugg då är det ganska mycket... Och jag fuskade faktiskt inte en enda gång. Trö mig jag försökte, men det gick inte. 

=/ 

Ja det var väl vad jag gjorde igår, på jobbet iallafall. 
Hämtade Lillan hos farmor som vanligt. Hon hade klämt i sig TVÅ PANNKAKOR!!!! det tyckte iallafall de var mycket, men inte jag. Tyckte att det var lite. För jag vet att hon kan äta mer. Så hemma fick hon lite makaroner och köttbullar av oss när vi åt.  

Eftersom dagis är stängt idag så fick Älskling ta ledigt för att ta Lillan. De fick sig en liten sovmorgon iallafall. Såg så mysigt ut när de låg där i sängen och sov att jag nästan inte hade lust att gå till jobbet.

                                                   Men jobba bör man annars dör man.
 

Faktiskt.

Skönt var det iallafall att komma in lite tidigare. Och så fick jag ju tid på mig att inse att jag bara behöver lämna Lillan en kvart tidigare än vanligt för att hinna till Flempan till 8 nästa vecka. Det ska bli så skönt att jobba "nära hemma" igen. det här jobbet sparar mig runt en och en halv timme på hemvägen. För de senaste veckorna har jag slutat 5 och sen haft en timmes resa hem och hämtat Lillan hos farmor, ytterligare en halvtimme.

Nä nu ska jag kolla faxen.

PÖSS på er. Mest till dig Jessica *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0