HA!

Yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes!


Äntligen lite tur. Visst jag ska inte sticka under stolen med att det här uppdraget har varit bra. För det har det. Det är bara det att det ligger i Solna och att man jobbar till 17. Alltså med lite tur hemma till 18. Då har dagiset varit stängt i en halvtimme... Så jag har inte fått hämta min dotter en enda gång den här veckan, eller förra, eller den innan det...

Men nu ska det bli andra bullar av det! För nu har de äntligen bekräftat på Manpower att jag ska jobba i Flemingsberg fram till Jul, eventuellt lite längre... Från och med måndag. Så då kommer det att ta mig en halvtimme att åka hem och då kan jag själv hämta upp min lilla "docka".

Jag behöver inte ens gå ner i tid som var plannerat! Jippi!!!!

Fasiken, livet ler mot en ibland!

Idag går det lite trögt, det är rätt mycket ibland, och sen saktar det ner till kola hastighet. Som straxt innan lunch, då satt jag och virkade en stund... Men men, snart blir det lite att göra igen. Närmare bestämt kl 14.15. Då ska jag skriva ut alla fraktsedlar och sätta på dem på lådorna som vi ska skicka. Och frankera posten kl 15. Högen var väl sisådär, kommer att ta några minuter iallafall.

Det är så sjukt hur dagarna kan gå så fort ibland och så långsamt andra gånger. Fast igår satt jag ju och väntade på besked om uppdrag och idag så fick jag det. Förväntningarna gjorde så att jag "missade" halva dagen, för plötsligt var det lunch.

Nä nu är det tre minuter kvar. Dags att sätta igång.

Puss och kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0