Så mycket att berätta....

Så jä*la rustrerad på "el ordenador" (datorn) så det lär troligen bli ettkortinlägg. Även fast lillan faktiskt sover i sängen efter en MYCKET händelserik dag. Varje gång stackaren vakande var hon någon annanstans än där hon somnade.... =)

Upp vid 9 imorse, duschade. En aning irriterat på "sambofronten". Klädde på mig och liten, efter mycket mutter från föregående nämnda front. Beslöt att det var bättre fly än illa fäkta.... JA, han har så dåligt morgonhumör, speciellt när han "håller på att spy av hunger". You don't cross that highway then!

Satte mig på bussen till Tumba, och CHRISTOPHER COLUMBUS!!! (KORS I TAKET!!) Lilla Lotta tog tjuren vid hornen och ÅKTE FAKTISKTRULLTRAPPAN SJÄLV NER TILL PERRONGEN! (Med barnvagnen då såklart. Dessi fattar =)

Väl i Södertälje snurrade jag runt inne på kringlan. Letade efter fotobutiken och insåg plötsligt att jag stod precis framför fanskapet! haha... kände mig lite lätt dum då, tur att man inte frågade någon. VILKET JAG HADE TÄNKT ATT GÖRA, men blev förhindrad avatt telefonen ringde. *puh* hade kunnatbli pinsamt Hoppas att du blev glad iallafall Dessi, och Daxten såklart. =) 

Efter dopet, fika, efter fikat promenad hem till kusin för vad: jo,mat OCH MER FIKA. Hem till pappa och vad: JO MER MAT!!!

In i bilen, hem och dumpa vagnen. Till Hägersten och en prat-glad moster och: MIN TAVLA!

Jag skiter i om den inte är värd 4500 kr, den är fin och den är min! Moahahahaha



Den gör sig bättre uppe på en mörk vägg!

MEN DEN ÄR SÅ MIIIIIN!

Bad Deal?! Säkert, men sen jag såg den för första gången har jag ALLTID velat ha den. Och så är det bara. Ska inreda hela mitt sovrum efter den hade jag tänkt. Fast man kanske borde visa upp den mer och ha den i vardagsrummet?

Vi får se helt enkelt.

Gud vad jag längtar efter en RIKTIG DATOR! En stationär. För jag hatar det här tangentbordet något så fruktansvärt!

Nåja, en liten stund sovhon iallafall. Nu ska jag gå och lägga mig brevid henne och övertyga henne att återvända till landet där John Blund finns.

PÖSS


 


Kommentarer
Postat av: Minsan

Blev jätte glad för presenten =)

Tack för att du och lill stumpan kom dit. Det var duktig av dig med rulltrappan. är riktigt stolt över dig my darling.

pussar

2009-02-28 @ 23:53:52
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: cissi

fan vad snygg tavla!

2009-03-01 @ 11:09:11
URL: http://caicai.blogg.se/
Postat av: ida

jahaaa, vad der Så tavlan såg ut =D Gryymt snygg!

Förstår varför du ville ha den till vilket pris som =)

2009-03-02 @ 10:54:13
URL: http://icecold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0