Snacka om otippat....

Det här är en utmaning som Minsan "slängde" på mig..... =)
Jag ska gå in i mina bilder, öppna den 6:e mappen, och ta fram den 6:e bilden, publicera den här och skriva lite om den.
Sen skaman utmana några kompisar att göra det oxå... =) Se längst ner.

DET ÄR HELT SJUKT!!!

Jag tänkte på den här bilden igår kväll. Hur fort saker och ting förändras. Inget består.




Eftersom lillan är vaken blir det en kort beskrivning av detta mästerverk!

En dag när jag var ute på promenad med rotweilern Bamse uppe i Söderby såg jag det här. Och var ju bara tvungen att föreviga den på en bild eftersom den stod på ett ställe där det inom kort skulle dyka upp ett hus...

Stentrollet från skogen
.

Det var troligtvis några uttråkade arbetare som skapade det. Puss

Jag utmanar:

tosabiten.blogg.se
uffelina.blogg.se
icecold.webblogg.se
alfabetan.blogg.se
caicai.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0