Lillan sover

Nåja, det bättrar sig iallafall..

Var orolig för min lilla flicka idag, hon hade inte gjort "nr 2" på över ett dygn, och det är ju inte normalt för henne.
Iallafall, systemet är igång igen.

Hon var och badade med en massa andra bebisar på Sydpoolen idag, väldigt trevligt. Man bryr sig faktiskt inte så mycket om de andra. Man koncentrerar sig mest på sitt eget lilla blötdjur. Men guuud va trötta vi var när vi kom hem alltså. Hon sovju redan i bilen, Matte köpte thai-takeaway, jag tog resterna ur kylen sen somnade jag och liten i sängen när jag ammade henne.

Keeping Mum, en väldigt gastkramande film..Min mage hoppar runt just nu. Den är bra, fruktansvärt bra.

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Acke

När det gäller barn får man säga "bajsa".

2009-03-29 @ 23:41:49
URL: http://ackeibutiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0