Puss

Oj oj oj, nu blir det kortare och kortare mellan blogginläggen, forsätter jag så här så kanske det skrivs något varje dag tillslut... =) Like old times-

Tack för fika inbjudan imorse Jill, det va vad jag behövde för att komma upp och sätta igång med städandet. Imorgon ska jag fortsätta, kanske tillochmed tar lite bilder och visar här om det blev fint. Ska försöka få upp alla tavlor. Lillans rum är så gott som klart. Nu är det bara vårat och vardagsrummet. Sen kanske jag kommer att kunna sova lite bättre.
=)

Lillan vill inte sova fastän vi kom hem sent och har gjort mycket idag. =( Jag vill sova, men alltså får jag inte det.. =(

Nåja, vi försöker igen...

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0