Rätt händelselös dag idag

Har pratat en massa med Ida, och lite med mamma. Tittat på Lost - säsong4 som min älskade laddade ner igår.
Ska försöka hinna kolla klart på resten innan imorgon då säsong 5 börjar... kl 22.30 eller nått var det.

Lillan har varit lite till och från idag, inte riktigt nöjd med livet men hur ska man kunna vara det hela tiden?

Har handtvättat dopklänningen två gånger idag. Det var ingen rolig upplevelse då vattnet vart gult första gången... Men den har ju varit lite överallt i 22 år så det är väl egentligen inte så konstigt. Hon ska få pröva den imorgon och så ska jag brodera på hennes namn då oxå.

Nä nu ska jag underhålla min dotter innan hon ska sova.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0