She is asleep....

Fan va trött man kan bli av att ha barn.... Jag tyckte så synd om Katrin när hon berättade att Charlie hade skrikit en hel dag och varit otröstlig. Nu har jag upplevt samma sak, typ. Säkert en mildare version. Men ändå jobbig.

Det spelade ingen roll vad jag gjorde, om hon låg på golvet, satt hos mig i knät, eller låg brevid mig i soffan. Inget var bra. Korta stunder kunde hon somna. Men sen bara några få minuters glädje när hon vaknade och sen var det missnöje HELA TIDEN. Fan va det sliter. Och inte har hon ätit någe bra heller, så brösten har varit sprängfyllda och läckt typ hela tiden.. =( Man ska inte ha gråa tröjor på sig då.... =/

Jag är väldigt glad att min telefon har varit tyst idag, för jag hade bara fräst åt alla som hade velat prata. Och sen hade jag fått dåligt samvete...

Allting blir ju såklart värre av att man själv är jättesjuk och trött. 

Nej, jag är glad att hon sover nu så att jag oxå kan gå och lägga mig.


Nu ska jag göra slag i saken och göra det oxå. Sååå trött... *gäsp*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0