Börjar det inte gå lite överstyr nu?

Jag tänker inte börja "Twittra" som alla andra verkar göra. Det finns säkert många som inte gör det heller och det tackar jag för, för att jag inte är ensam om att inte förstå. Det räcker med en blogg som jag knappt har tid med ändå...

Börjar det inte bli lite överdrivet med alla som skriver precis vad de gör exakt när de gör det på nätet? Så att alla får veta? Jag menar, internet är stort, men hur stort är det egentligen? Kommer det någon gång att bli fullt i detta enorma paralella universum? Fast egentligen bryr jag väl mig inte om det men just det att vemsomhelst kan läsa vad Filip 20 i Karlskrona gör när han har duschat klart innan han går till jobbet. 

Är man inte orolig för att framstå som en oseriös person inför chefen om man håller på så varje dag?

Varför tar man inte de extra minuterna och gör någonting konstruktivt av dem istället. Eller helt enkelt sover lite längre? Och egentligen, HUR HAR ALLA TID? Jag har då fan knappt tid att gå på toa ifred när jag kommer hem...   

Nä, jag förstår mig inte på denna vilja att "vika ut sig" så. Och kommer nog inte att göra det heller...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0