Jaha, då var man ute i hetluften igen...

Manpower i all ära, det är ett bra jobb, sålänge man inte har småbarn och praktiskt taget lever som singel i veckorna.

Söker jobb, med andra ord.

Vilket väder vi har då! Vad hände egentligen? Varför är det ingen som plogar? Har de gått i strejk?
Skönt att sitta inne en stund iallafall. Fick ta pulkan till dagis idag för det gick inte att köra vagnen alls... Ville inte ens försöka.

Det känns inte som att det blir någe flytt till radhus, det känns som att de har ångrat sig. Jag vill verkligen flytta men frågan är fan om vi ens har råd med det? Det går åt skogen just nu. FAN JAG MÅSTE BETALA EN RÄKNING SOM JAG HAR GLÖMT!

Gör det nu innan jag glömmer. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0