De kommer säkert säga att det beror på att vintern är på väg...

Skulle kunna skriva en riktigt deppig och lång romanserie just nu om hur tråkigt allting är. Om hur jobbigt det är att vintern kommer...
Men jag orkar inte... Har totalt tappat lusten för nästan allting.

Jag har världens finaste dotter, men imorse var ingenting bra. Inte hennes dag och definitvt inte min... Hur fasiken ska det här gå? Jag önskar nästan att de ska ringa och be mig komma och hämta henne. Sen vill jag bara krypa ner i sängen och ligga där i några dagar tills livet ser lite ljusare ut... Men det gick inte så bra igår, så varför skulle det gå bättre idag?

Nä, nu ska jag jobba......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0