Att skriva eller inte skriva...

Det är frågan. 
Det känns som att jag aldrig avslutar mina projekt längre. Det måste det bli ändring på. Jag tror att jag har bestämt mig för att starta en ny blogg, "Min väg till lyckan". Måste göra lite research på det först bara. Låter det bättre på engelska? Kanske borde måla klart sovrummet först... Äsch ni kommer snart att flrstå vad jag menar!
 
I punktform tänkte jag försöka lägga upp delmål att slutföra. In public. det kanske kan hjälpa mig att slutföra mina saker. Om jag inbillar mig att folk läser det jag skriver och vill veta "hur det går". Jag funderar iallafall på det. Före och efterbilder, tillvägagångssätt, för och nackdelar osv.
 
Det blir nog bra..
 
En punkt som jag tänkt på nu ikväll är att många som "vill bli gladare" och "göra förändringar", "ta bort det som är dåligt" - de rensar bland sina facebookvänner. Enligt mig måste det ju kännas sämre och inte bättre. Det är klart att man inte är en gladare människa för att man har fler kompisar, men att behöva sitta och TA BORT personer måste ju kännas rätt nedslående. Känner man sig som en lyckad människan då?
 
Ska sova på saken. Är rätt taggad så vi får se hur det går.
 
 
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0