Idag igen! :)

Började dagen med en promenad till skolan med Ronja, i ösregn. Men det var ganska mysigt att gå under det stora paraplyet och lyssna på smattret från regnet. 

Jag är fruktansvärt dålig på att äta frukost dock, var hungrig som en varg men hade bara två ägg (små blåmesägg som Matilda hade sagt) som jag gjorde äggröra på. Min chef skrattade när hon tittade ner i min skål. Tack o lov fanns det en brödskiva på jobbet också. Måste ta tag i det där och hitta något som jag kan göra iordning snabbt och äta antingen hemma eller på jobbet. 

Lunchen kom tillslut, och en promenad blev det. 30 min lite halvsnabbt. Kände mig rätt stark när jag motstod frestelsen att ta av chokladasken som städerskan ställde fram på bordet i lunchrummet. Inte ens när en kollega kom fram med den till mitt skrivbord tog jag en utan tackade nej. 

Väl hemma blev det en snabb middag, för att sen åka till Tullinge och släppa Lee på hennes innebandyträning. Och eftersom jag nu kommit igång och dessutom inte hde något bättre för mig så var det lika bra att jag tränade också. Inte bandy dock, jag körde intervaller hem till Jenny och Niko och drack en kopp te, sen sprang jag intervaller tillbaka igen. Fy 17 vilken träningsvärk jag har...🙈

(null)

Trackback
RSS 2.0