Känns ju som att det sket sig idag...

Det blir aldrig som man tänkt sig är en klyscha som jag bara kräks över just nu. Att lussebullar är mitt stora problem det har jag fattat idag. Klarat mig i flera dagar från godis och pepparkakor osv som stått framme. Men när jag började med dagen med julavslutning på skolan så att jag kom in till jobbet lagom till fikat - MED LUSSEBULLAR. Bara En tänkte jag... 
FAN!! I slutet av dagen var det inte bara En...

Och eftersom vi hade planerat med pappa att göra köttbullarna till julafton så tog tiden slut och det blev ingen springrunda idag heller. :( Lee och jag körde en "bring Sally up-challenge" istället. Fan va minträningsvärk kändes. 

Medans jag stod och stekte köttbullar fixade Matte och ungarna granen.
(null)

Mycket köttbullar blev det.. 
(null)

Ja och staplarna blev ju skit. 
(null)

Trackback
RSS 2.0