Träningsvärk...

Det blev en krispig promenad imorse till skolan, alla pölar var borta och det var svinkallt! Kände att träningsvärken började komma krypandes. Men det var inte förrän jag suttit en stund framför datorn på jobbet som jag kände av den ordentligt. Kollegan skrattade åt mina miner varje gång jag kände av den.
 
Vi fick smörgåstårta till lunch idag för att fira att vi sålt över 400 miljoner. Försökte att ta mer garnering än bröd men känns rätt ok i magen ändå. Jag får ofta ont i magen när jag äter vitt bröd numera...

Promenaden på lunchen tog jag i rask takt. Batteriet på  hörlurarna tog slut innan jag ens kommit halvvägs så jag hade inget att lyssna på utan fick gå och titta och lyssna på allt annat. 

Hämtade ungarna från skolan och åkte för att köpa "julklappar" till lärarna som de ska få imorgon på avslutningen. Hem, stekte pannkakor och Lee värmde ärtsoppa. Sen slog vi in paketen vi köpt och vips var det så sent att vi bara hann kolla på julkalendern och sen skulle ungarna i säng. 

Så det blev inget springade idag men jag har iallafall fyllt mina ringar på klockan. 

(null)

Trackback
RSS 2.0