Sönd-ons

Söndag: simmade med Ronja i över en timme
På kvällen en kort promenad hem till Emma för en kopp te.
Måndag: promenad med Ronja somvanligt, tog tag i deskbiken på jobbet också, men det verkar inte ha loggats någonstans... sprang 2,8 km på lunchen, intervaller såklart - har inte kondition ännu för att springa hela. 
På kvällen fick Lee mig att göra en 7 min workout också. 
Tisdag: Hade möte på gymmet med min PT, hon tog fram piskan och satte upp ett schema för mig. Träninsverken börjar göra sig till känna.  Sen utbildning på jobbet så myclet stillasittande. Ingen träning - bara lugn kväll hemma. 
Onsdag: jösses amalia vad ont jag hade i ben och mage efter måndagen. Ingen promenad på morgonen idag heller. Ronja lite sur över det. Tog fram deskbiken innan lunch, höll påmatt frysa ihjäl så ville cykla mig varm. Sen ut på lunchen. 2,8 km igen. Powerwalk under Lees träning med 2 av fruarna 6 km. 

Trackback
RSS 2.0